Sunday, February 10, 2008

Going back to LA in the morning...

I just wanted to let you all know I won't be around the next couple of days...  I'm leaving to help out with Grampa...  Sam's sister Becky is sick...
[If you can't say anything nice don't say anything at all... Ahhh hum]
Sam's sister Tina and his sister Lisa both have to work... So I have the Monday, Tuesday, daytime shift...
Grampa is in the Rehab place and doing well...
[so they say but to be honest with you guys... I got a funny feeling... I don't know why...  I just do...] 
I worry because this broken hip sure can drain him... and take him down quicker... you know what I mean...
Anyway, I am going to stay at a friends house while I am down there...
My other friend Pam [from high school] 
Check this out... I had a birthday party for Kris and Candice when they were 2 and 3 [their b-days are 2 weeks apart] and I invited my good friend Pam... Her fiance came to pick up Pam from the party and we couldnt believe it
[It was a guy who grew up across the street from Sam! Whoa small world]
Sadly tho... they are in the middle of a divorce right now... she has her own apartment, doing fantastic in a great job but its really hard for her... this is not what she imagined after the kids were grown... after 20 plus years of marriage...  She gave him every chance in the world to make it work but for whatever reason he never took it seriously...  I don't think he really believed she would go... but she did and I hope she finds what she deserves... An honest, loving, man to share the rest of her life with...
She is not sitting around waiting tho... she is having the time of her life doing tons of fun things... like going to Hawaii to see Jimmy Buffet in concert, going to Vegas to see Alan Jackson, taking the kids on a cruise at Christmas... You go girlfriend...  I can't wait to take her to dinner Monday, and have a P.J. pow wow like only old friends can do ;)
 
Let's see what else... Oh... you guys would have been proud today... I did laundry, cleaned out my fridge, and mopped my floor... Oh Oh and I made ribs for dinner... I better stop doing things like that... they might get used to it...  then I would have to do it all the time... I would lose my trophy wife club card... they would kick me out of the organization!!!  LOL...
 
I'll keep ya posted about Grampa...

5 comments:

nay0114 said...

I'm glad you're going to be with him Kendra. Especially, if you're feeling funny about it. Instinct is usually right. I'm so happy you'll be staying with your friend. Yikes another one what is it with guys they all think the grass is greener somewhere else... dorks they don't know when they have it made. Dang I wanna do her kinda divorce Hawaii, Vegas, a cruise.
WOO HOO BRAVO Kendra did laundry!!! Wow and it didn't snow or freeze over.. huummm.
Yum ribs sound pretty darn good. I haven't had them in a long time. I use to grill them every other weekend. Then I guess we got burnt out so I stopped. Sounds like it's time to pick up again.
Enjoy your time with Grampa.
Take care and Hugs, Chrissie

eml625 said...

OMG your breaking all the rules of the club. You wont catch me cleaning out the fridge, Hubby did that yesterday !! LOL.
I hope all goes well in LA. You'll be in my thoughts, call me if you want.
hugs,
Ellen

imgr8phil said...

I hope everything goes well in LA for all of you.  I am proud, the trophy wife did some household chores!  LOL  Smile and have a good week.

Phil

candlejmr said...

I really hope all goes well with Grampa.  Check in with us when you can.  You are great for going there and helping out!!!

((hugs))
Jeanne

queeniemart said...

where the hell was your maid? Why were you cleaning?
I have grandpa in prayer.....i hope he rebounds fast!
LOVE, lisa